2013. december 12., csütörtök

50. fejezet [Special]

(Csakhogy meglegyen a szomorú + karácsonyi hangulat ) 


*50 évvel később*

   Ketyeg az óra. A levegő szinte fojtó a karácsonyi hangulatban pompázó szobában. S az óra továbbra is hangosan járatja a mutatóját. Megőrjít. Mintha csak a saját időzített bombám ketyegne, mely felemészti 69 éve sínylődő testemet, amit számos ránc fed.
  Őszülő, sűrű hajamba túrom csontos, vén ujjaimat, hogy megigazítsam vele a kósza tincseket, majd visszateszem az asztalra porladó végtagjaimat.
Megköszörülöm kiszáradt torkomat, s a kínos csend után végre megszólalok: - Tehát így történt minden. – Pilláimat barna szoknyámra vetettem, s csúnyán kiálló térdeimet veszem figyelembe, ahogy szinte átbökik a vastag anyagot.
Őszintén nem merek a szemébe nézni. Nem azért, mert félek a véleményétől, hanem mert szégyellem a fiatalkori énemet. Szégyellem, hogy ekkora szajha voltam.
- És…és ezt kik tudják? – teszi fel az első kérdést azóta, mióta elkezdtem mesélni neki, s már az elején megkérdtem, hogy ne szóljon közbe. MinHa okos, és türelmes, így egy cseppet se tartottam tőle, hogy félbeszakítana.
- Senki – jelentem ki őszintén.
Látom rajta, hogy megáll, hogy gondolkodjon. Biztos vagyok benne, hogy ezernyi kérdés kavarog még benne, s azt várja, hogy mindegyikre válaszoljak, de ő is tudja, hogy erre nem leszek képes, így csak a leglényegesebbeket válogatja ki.
- Akkor miért pont nekem?
- Azért Min, mert benned megbízhatok, s mert muszáj volt valakivel megosztanom. Ez a mese csendben lappangott bennem 50 éve. Kikívánkozott, s te is elérted azt az életkort, amikor már felnőttes fejjel fel tudod fogni az információáradatot. S mert úgy gondolom, hogy te hasonlítasz a legjobban a fiatal énemre. Kérlek, tartsd észben, hogy ez nem egészen a legjobb jelző. Nagyon nagy intelligenciával rendelkezel, de te sem kedveled a titkokat. Te is kíváncsis típus vagy, és ha kell, képes vagy rosszaságokra is.
- És anya? Ő miért nem tudja?
- Remélem te is sejted Min, hogy a papád…
- Nem Hoseok – mondjuk ki szinte egyszerre.
- Pontosan – dicsérem meg. – Vagyis ha anyád megtudja leánykorában, hogy nem Hope a vérszerinti apja, automatikusan nekiáll keresni Yoongit. Yoongi viszont…
- Meghalt. A gyárban.
- Igen – erősítem meg a szívfájdító tényben.
- Akkor ne is mondjam meg neki, igaz?
- Megtisztelnél vele, ha ez csakis köztünk maradna.
- Úgy lesz – mosolyog rám Min.
16 éves létére tényleg olyan, mint egy kész felnőtt. Gyönyörű lány. Minden porcikája tökéletes. Ha csak ránézek, eszembe jut, milyen jó is volt fiatalnak lenni. S akkor azonnal rám zúdulnak a történtek.
- És miután elmentetek a gyárból…?
- A tóhoz költöztünk. Senki nem keresett minket. Nagyon féltünk az FBI-tól, de valahol már éreztük, hogy megúsztuk, hogy örökre szabadok maradunk. A gond csak az volt, hogy szegények lettünk, s a baba már 2 hónapos volt bennem. JHope azonnal keresett valami munkát, én pedig igyekeztem jó otthont kialakítani és jó háziasszonnyá válni. 7 hónap múlva pedig jött édesanyád. Mire hazavihettük a kislányunkat, addigra már egy egész szép, és meleg otthon fogadta. Mindketten büszkék voltunk a kemény munka gyümölcsére. Természetesen Hope elfogadta, hogy nem a saját gyerekét kell felnevelnie, de mindenképpen szeretett volna egy sajátot is, így 1 év eltelte után megszületett a nagynénéd is.
- Értem – bólint. – És a karkötő?
- Jó kezekben – kuncogom, s egyúttal rá is bökök Min csuklóján fityegő vékony láncra.
- Ez valóban az? – elcsodálkozik.
- Igen. Szerencsénk, hogy lány centrikus családba születtünk, így még jó sok generáción át mehet a karkötő.
- Én biztosan továbbadom.
- És esetleg már van kiszemelt, aki lehetne a gyermeked apja?
Kényes pontra tapintottam. Min azonnal elpirul.
- Úgysem kedvelnéd… Anya se tud róla.
- Ugyan már Min, rossz fiúk közt nevelkedtem. Ő csak jobb lehet Monsteréknél – felkacagok. – Azért még mutasd be nekem a közeljövőben.
- De anya ne tudjon róla.
- Köztünk marad - megragadom meleg kézfejét. – Ígérem.
- És Rap Monsterékkel mi lett?
- Jimin az egyetlen, akivel tartottam a kapcsolatot továbbra is. Nagyon ritkán beszéltünk eleinte, de többször is eljött hozzánk, miután megszületett anyád. Vagyis… Jin és Jung Kook is jártak nálunk párszor. Ha minden igaz, RapMon teljesen kivolt. Fel akart minket keresni, és meg akarta ölni JHopeot. Jinék is csak titokban jöttek el hozzánk, s Jimintől tudták meg, hol lakom. Ha RapMon rájön, hogy Kook és Jin tisztában vannak, hol lakunk, képes lett volna komolyan megfenyegetni őket. Ha minden igaz, sose fogták el őket a rendőrök. Jimin pedig pár évvel ezelőtt távozott.  A májfunkciója hagyott alább. A felesége még viszont él.
- És Jung Kook?
- Biztos vagyok benne, hogy abból a társaságból még mindenki ezen a Földön van. Talán T-Jo az egyetlen, aki kérdéses. Ha él is, akkor bizony már nagyon benne van a korban.
- És a te szüleid?
- Amikor megtudták, hogy meglógtam, s hogy Suga eltávozott, azt hitték, hogy én vagyok a gyilkos. Pár nappal azután, hogy hazautaztak, felhívtak azon a mobilon, ami JHopenál tartózkodott. Ő vette fel. Anyáék teljesen kétségbeesetek, hogy biztos elrabolt… Aztán tisztáztam velük a dolgot. Természetesen nem mondtam meg nekik, hogy Hoseok mit tett Yoongival. Van még kérdésed?
- Igen – vágja rá.
- Hallgatlak.
- Hiányzik Suga?
Lehervad a mosolyom.
A holttest. A vér. A védtelen, szegény fiú, akinek rossz sors járt.
- Igen. Sokszor eszembe jut, főleg, ha édesanyádat látom. Neked is ugyanolyan szád van, mint neki.
- Mama?
- Mond Min.
- Van képed róla?
- Nincs. Semmi dokumentumom sincsen róla. És ez fáj a legjobban. Szépen lassan feledésbe merül a lénye. Agyam kopik, mint a kréta, s egyre nehezebb felidéznem. Ha édesanyádra nézek, még bevillan, de 50 év az 50 éve.
- És voltál a sírjánál?
- Egyszer. Jin mutatta meg nekem, hol van. Kikísért, de magamra hagyott. Azóta nem mertem visszamenni. Az a nap szörnyű volt. Anyádat és a testvérét is egész nap Hoseokra bíztam, mert nem tudtam rájuk nézni se. Főleg ugye KyungRira. Már babaként is tiszta apja volt.
- Gyere ki velem, kérlek – csillag szemeit rám eresztve várja a válaszomat.
Tudom, hogy nincs más választásom. Ennyivel még tartozom neki is. Tudnia kell, hol van Suga. Át kell adnom neki a sírt, hogy tisztán tudja majd tartani.
- Kiviszlek. Holnap.
- Köszönöm – erős, buzgó ölelést ad nekem. Én is igyekszem tartani a látszatot, hogy még van bennem kurázsit, de egyre nehezebb.
- Holnap reggel szedek virágot is, és viszek mécsest.
- Legyen úgy.
Ajtó nyikordul.
- Nocsak, hova készültök holnap?

- A temetőbe – nézek a magas, jóképű férfira. Az egyetlen férfira, akit ennyi év után is még mindig ugyanúgy szeretek. Arra a férfira, akivel az egész életemet leéltem, s tudom, hogyha távozom is, mellette jó helyen voltam, s leszek is a másvilágban. Aki még mindig ugyanolyan melegen fogad karjaiba, annak ellenére, hogy megcsúnyultam. Ő még mindig azt a fiatal Lyn-t látja bennem, aki voltam. Azt a védtelen, kíváncsi, s félő lányt, aki azon az éjszakán menedéket keresve belefutott A Golyóállóba. 

~ The End ~ 

18 megjegyzés:

  1. Neeee nem akarom hogy vége legyen. Imádtam ezt a ficit főleg azért mert nekem J-Hope a Biastom. és..és nem akarom hogy vége legyen. Elsírtam magam a végére és még mindig nem akarom elhinni hogy vége lett

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos rész volt. Imádtam. Kár hogy vége van:|

    VálaszTörlés
  3. Aztaaa.. Én ezt nem biroom.. Kegyetlen jo lett.. És ez az utolso rèsz.. Könnyes szemekkel olvastam vègig.! ;~;
    Ezt a ficit mèg jopárszor el fogom olvasni.! Gratulálok.! :)
    Remèlem mèg sok ilyen jó ficit fogsz irni.! :)

    VálaszTörlés
  4. Emiatt a blog miatt csak 3 orát aludtam és ma suli! Imádtam! Az egészet végigdübörögte a szivem!! És volt hogy a könnyem is kifolyt bár az a fáradtságra is fogható de akkor is! A kedvenc részeim azok voltak mikor Lyn a gyárban volt Hope-al :3 nemtudok többet mondani eszméletlenül imádom!

    VálaszTörlés
  5. Hát én annyira sajnálom Sugát :( nem érdemelte ezt megszerintem. Itt bőgök mint egy kis gyerek és nagyon jó volt a történet nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm...sok idő után végre olvastam valami...fantasztikusat
    Köszönöm

    VálaszTörlés
  7. Harmadszor olvasom végig és még mindig nem hiszem el hogy vége...de remélem még sok ilyen sztorival fogsz előrukkolni^^

    VálaszTörlés
  8. Nem sok ilyen tartalmac és izgalmas ficit olvastam, és bár eddig V volt a biasom, J-Hopeot is megkedveltem.
    Nagyon jó volt, köszi. ^^

    VálaszTörlés
  9. Húh....hát hol is kezdjem..... MA elkezdtem kutakodni BTS-es blogok után....Már majdnem feladtam, de rátaláltam erre a csodálatos blogra!!!! Egyszerűen ELKÈPESZTŐ! Nagyszerű èrzès volt, hogy át tudtam èrezni a törtènetet. Már alig bírom nyitva tartani a szememet. (Mert nagyon fáj...de ezt a kommentet megírom, ha törik, ha szakad!😀)
    Szeretnèk gratulálni! Gratulálok, hogy ezt a csodás törtènetet megírtad, ès megosztottad velünk!!!! Voltak pillanatok, amikor már a zsebkendő is elfogyott, így egy szegèny wc papír tekercset kellett feláldoznom....😂 (valljuk be! Nagyon èrzèkeny vagyok😅) Egyszerűen nem tudom szavakba önteni, hogy mennyire hálás vagyok! Hálás vagyok azèrt, mert......MINDENÈRT HÁLÁS VAGYOK! TE EGY NAGYSZERŰ ÍRÓ VAGY!
    (Így tovább!☺)

    VálaszTörlés
  10. Ès íme......*MEGINT* visszatèvedtem a blogodra....Már vagy úgy ötödjère!!!😀😀😀 (ez a sors keze...hahaha.. :D )
    Ès akárhányszor visszatèvedek rá, nem tudom mièrt, de a gyomromban valami furcsát èrzek....Ez az èrzès leírhatatlan....Ès ami a legfurcsább, hogy reflexből mindig ide tekerem a legvègère a törtènetet, ès elolvasom a kedvenc mondatomat, amitől kiráz a hideg, de egyben jó èrzèst is kelt: „Azt a védtelen, kíváncsi, s félő lányt, aki azon az éjszakán menedéket keresve belefutott A Golyóállóba."
    (Mèg így utoljára is gratulálok mindenhez! :) Ès bocsi, hogy már kèsz regènyt írok az ámuldozásomról, de a blogod magával ragadott! :D )
    (Ès itt megint elolvastam azt a mondatot.....Ès ez az èrzès....leírhatatlan...☺)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :)

      Nem számítottam erre a kommentre, be kell vallanom. Híbe-hóba még meglesem az oldalt, de valóban nem gondoltam, hogy még írnak hozzá! Hát nagyon boldog vagyok, hogy ennyire magával tudott ragadni a történet ;; És akàr hiszed, akàr nem, nekem is ez a kedvenc mondatom :)
      Egyébként jelenleg írom a MMB folytatását, csak a Monsta X-el vittem tovább. Bár szerepelnek még benne egy röpke időre a bts néhány tagja is. Remélem látod még ezt a válaszomat és bekukkantasz arra a blogra is ^^ Megtalàlod itt is a linkjét.

      Törlés
  11. Szia! Igen, itt vagyok (megint :D) ès látom, hogy mit írtál! Mèg szèp, hogy bekukkantok a másik blogodra!

    De... Lenne egy dolog, amit el kell mondanom...
    Van egy olyan alkalmazás, hogy: „Wattpad". Google play áruházról lehet letölteni. (Èn is már nagyon règóta letöltöttem)
    Ès a minap, azt vettem èszre, hogy amikor nagyban keresgèltem a BTS-es fanficik közt, beadta a te blogodat. Nos. Mèg csak 2 vagy 3 rèsz van fent belőle, ès nem tudom, hogy most te raktad-e fel oda, vagy más. Mert teljesen megeggyezik a te blogoddal. Ha nem te voltál, akkor ajánlom, hogy nèzz utána...Csak gondoltam szólok...

    Mindenesetre megnèzem, hogy milyen is az a Monsta X-es blogod! :D

    VálaszTörlés
  12. Hellóka
    Lehet látni hogy fentebb kommenteltem ami...hat nem ma volt
    Azota nagyon sok minden tortent konkretan minden megvaltozott. Meg en is.
    Ide en most egy kisregenyt fogok leirni mert ugy erzem kotelessegem megosztani veled,az iroval hogy milye kotelek van koztem es ekozott a tortenet kozott.
    Story time

    Amint lathatod 2016. Aprilis 11.-en kommenteltem de az uzenetem igen rovidre sikerult. Erre az valasz hogy akkor meg nem ismertem a BTS-t. Egyedul V-t aki vilag eletemben a biasom volt. Ne tudd meg mennyire szomoru voltam mikor az elejen meghal..de ez mellekes. A lenyeg hogy meg igy is tovabb olvastam es nem bantam meg egyetlen egy betut sem hogy azonositottam.
    Mivel akkoriban uj volt nekem az egesz mufaj igy a nevuket es a szemelyiseguket se ismertem.
    Azt szeretnem mondani ami a lenyeg; mint feljebb emlitettem aprilis ota felfordult az eletem. Feherrol feketere es nem jo ertelemben. Koltozes,baratok elvesztese,uj baratok,hajszin,uj iskola,anyagi helyzet stb.
    Szoval megvaltoztam en is es a gondolkodasi modom.
    Valamit hadd mondjak el.
    En nagyon nem szeretem a hetero fanfictionoket.
    Lehet velem van a hiba de nem tudom egyszeruen bele elni magam es nem tud megfogni egyik se ugy igazabol. Mindig probalkoztam veluk de szintugy mindig pofara estem. Mivel a te fanfictionod volt az eletem legelso fanficije ezert csak ez maradt meg bennem mint "jo hetero fanfiction".
    Az a lenyeg hogy azota nem olvastam heterot. Felejuk se neztem.
    Es most...elolvastam ujra.
    Talan nem kell mondanom hogy ezek utan a valtozasok utan milyen volt elolvasni ezt a tortenetet.
    Most hogy a fiukat jobban ismerem mint a tenyerem sokkal szivbe markolobb. Kb.fel honapja lett JHope hivatalosan a biasom es most hogy elolvastam...nem is tudom ecsetelni.
    Van egy "rossz" hirem is.
    Elkezdtem az MXes folytatasnak az elso 6 reszet de...nem az igazi.
    Jo az igaz hogy ez altalaban igy van hogy mindig az original a jobb de sajnalom azt nem birtam elolvasni.
    Viszont ezt a tortenetet meg sokszor el fogom olvasni. Igaz erosen utkozik az elveimmel miszerint "hetero?menj innen!"
    De nem fogom megallni. Ezt tudom.
    Talan tul sokat irtam de nem izgat. Csak ki akartam irni magambol azt amit az egesz fanfiction alatt ereztem. Ha lehet csak megjobban beleszerettem Hoseokba hala neked. Ahogy irtal rola es Sugarol. Mar attol konnybe labadt a szemem. Elkepeszto iro vagy es abba ne hagyd. Komolyan ebbol a sztoribol filmet kene csinalni. Mindennap megneznem es nevetve bognem vegig. Ennyit szerettem volna. (Szerintem keszitek hozza fanartot is)
    Koszonom hogy megmutattad ezt a fantasztikus gondolatmenetelt,iras stilust,karakter alakitast,mindent...
    Kommentelek ha ujra itt vagyok♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Remélem még vissza fogsz tévedni a blogra és egyszer szembetalálod magadat a válaszommal :)

      Nagyon köszönöm, hogy mindezt leírtad és én vagyok a legboldogabb ember, akinek még egy yaoista szívét is sikerült megmelengetnem egy hetero fanfictionnel <3
      Őszinte leszek veled, a Monsta X-essel nekem is bajom van. Ha tehetném, előről kezdeném. Egyszerűen nem találom írás közben ugyanazt a hangulatot, mert teljesen màs. Nekem a BTS az a banda, akiket a legközelebb érzek magamhoz olyan szinten, hogy barátokként tekintek rájuk. Ezért volt sokkal könnyebb velük írni. Mert beléjük tekinthettem a sok videó alatt és átérezhettem a valódi létüket. Mennyivel könnyebb is olyan emberekről írni, akiket szinte ismersz? :)
      Próbáltam ugyanezt a Monsta X-el, de valljuk be, nem az igazi...

      Törlés
    2. Na igen ujra itt vagyok ^^
      Nem birtam ki es harmadszorra is elolvastam xdd Meg mindig a szivemben el orokre ♥ Hoseok irant mar tobbet erzek mint rajongas,es ez a fic egyre fajdalmasabb lesz nekem en erzem :") Ahj Hoseok miert ilyen tokeletes....
      Minel tobbszor olvasom annal jobb ekuszom. Mar szintr kivulrol fujom az egeszet ><
      J-Hope olyan edes. Olyan tokeletes. Olyan boyfriend TT
      Szerintem ujra elolvasom majd valamikor.
      OROKRE A KEDVENCEM <3
      Kommentelek ha ismet itt vagyok ;) Imadlak♥

      Törlés