2013. október 9., szerda

38. fejezet



- Hope – meglepődött tekintettel figyelem, amint Hoseok megemeli a nadrágja korcát, s becsúsztatja kezemet alá.
  Megtapintom. Kemény, mint a kő, de kompenzálja a puha és selymes bőre.
Ujjaimmal ismerkedve vele, megcirógatom.
Hoseok felsóhajt, fejét hátraveti.
   Mégis úgy döntök, inkább kiveszem a kezemet. Nem azért, mert megijedtem volna, vagy mert nem lennék rá felkészülve, de mégis szöget ütött bennem a kérdés, hogy vajon készen áll rá? Készen áll arra, hogy én vegyem el a szüzességét?
Hope pillantásából ítélve kérdőre vonja tettemet.
Könyökeivel támasztja magát a matracon, s fekete csillogó íriszeivel engem fürkész válaszra várva.
- B-biztos, hogy akarod? – bizonytalanul kezdek.
A karomért nyúl.
„N-E-M A-K-A-R-O-K T-Ö-B-B-E-T V-Á-R-N-I V-E-L-E.”
- Nem szeretnéd azzal elveszíteni, akit biztosan feleségül akarsz venni?
„L-Y-N, É-N 1-0-0-%-I-G B-I-Z-T-O-S V-A-G-Y-O-K B-E-N-N-E, H-O-G-Y T-É-G-E-D A-K-A-R-L-A-K.” – s ezzel a mondatával eleresztett, kicsatolta nadrágját, amit letolt, és elhajított.
Az alsónadrágja is ugyanilyen sorsra került.
Összeszedtem minden rejtett erőmet, amit tartalékoltam, és újra kezeim közé vettem a játékszerét.
Első lépésként a bőrt húztam lejjebb rajta, hogy makkját teljesen fedetlenné tegyem. Izgatottan és idegesen közeledtem ajkaimmal felé, mégis szükségét éreztem annak, hogy orgazmus közeli állapotba vigyem még azelőtt, hogy összeforrna testünk.
Nyelvemmel lejtettem egy kört makkja körül, majd számba vettem tagját. Szívni kezdtem, bár tudtam, még nem fog belőle jönni az anyaga. Kacsómmal a bőrt továbbra is lefelé húzogattam eres férfiasságán, s ezt hangos kilégzésekkel koronázta meg.
Az izzadságcseppek újra megjelentek homlokomon, ahogy fejemmel is elkezdtem rádolgozni a hímvesszőjére. Nem fért bele szájnyílásomba teljes hossza, körülbelül csak a feléig tudtam benedvesíteni nyálammal, ezért igyekeztem kezemmel eldolgozni rajta. Így sokkal síkosabbá vált, s könnyebb volt dolgozni vele. Ujjaim egyszerűbben csúsztak végig duzzadó, bordás felületén.
Körkörös nyalást folytattam hímtagján, míg belekezdtem az erőteljesebb pumpálásba kezemmel.
  Hoseok megremegett. Egy pillanatra összerándult teste, a férfiassága meleggé és a lehető legkeményebbé dagadt. Mély, dörömbölő nyögés hagyta el puhaságát.
Amint megcsapta fülkagylómat hangja, lelkemet egy örömteli érzés fedte be. Soha, de soha nem éreztem még ennyire tisztának J-Hope hangszínét. Egy pillanatra még azt is elhittem, hogy akár képes lesz kinyögni következő alkalommal egy „Szeretlek”-et, de sajnálatos módon ez semmilyen úton se lehetséges. Mégis, a vágy, hogy halljam, elviselhetetlen, még ha most másként is fejezzük ki egymás érzéseit.

    Hope nem engedi, hogy anyaga számba landoljon, ezért gyorsan elránt és az alsógatyáját fogja hozzá.
Mosollyal figyelem tettét.
Elindulok felé, s megcsókolom. A mai nap során elégszer forrt már össze ajkunk, de ez most különösen más volt. Ez olyan volt, amit nem lehetett abbahagyni. Képtelenség lett volna, akkora érzelemáradat haladt át benne.
  Még azt se vettem észre, hogy már rég én fekszem alul, s Hope fölöttem támaszkodva hajthatatlanul csókol.
Mámoros köd fedte lelki szemeimet. Ettől a pillanattól kezdve nem érzékeltem semmi fájdalmat, semmi külsős akadályt, ami meggátolna minket a szerelem kiteljesülésében.
  Széttártam meztelen combjaimat, s Hope utoljára megmasszírozta nedves csiklómat, még mielőtt hüvelyembe csúsztatta volna férfiasságát.
   Lassan helyezte fel, pedig elég tág voltam hozzá. Annak tudtam le, hogy Hoseok félt, nehogy fájdalmat okozzon nekem.
Hajamba kapott mindkét izzadt tenyerével, testünk ezáltal még közelebb kerültek egymáshoz, s szinte összeragadtak a verejtéktől, mely mindkettőnkről már szinte patakokban folyt.
A kis szobát teljesen befűtötte testünk melege.
   Hope gyengéden lökdöste befelé tagját, s húzta kijjebb. Alig ütődött neki fenekemnek csípője.
- Nyugodtan csináld gyorsabban – suttogtam ajkaiba.
Ez volt az utolsó szó, amit kimondtam. A további percekben, vagy isten tudja mennyi időben egy szót nem szóltam.
Az időérzékemet elvesztettem. Nem tudtam, hogy Hope mióta mozgolódik bennem. Óráknak, napoknak, heteknek tűnik, mégis, szinte biztos vagyok benne, hogy alig pár perce.
De ez egyszerűen nem érdekel. Felőlem hónapokig is bennem lehetne, akkor is ugyanilyen átéléssel élném meg ezt a pillanatot.
 Felindultságtól párás szemmel átöleltem nyakát, s beszippantottam Hoseok illatát. Még mindig frissnek hatott, pedig zilált haja összetapadt, verejtéke az én bőrömre csöpögött.
Az eddigieknél sokkal durvábbakat lökött rajtam Hoseok, melytől már nem bírtam visszatartani szakadozott nyögéseimet.
Képtelen voltam valahol levezetni, ezért Hope hátán karmoltam végig. Sajnáltam őt, mert hegyes körmeimmel mélyre vájtam, s szaggattam fel a hámréteget. Közben ő is büntetett egy újabb tüzes lökéssel, melyet a G-pontomra mért.
Könnybe lábadtak íriszeim. Nem tudtam eldönteni, hogy a gyönyörtől, vagy a fájdalomtól.
Vagy ötször elismételtem magamban, hogy „Lyn, most ne merj bőgni, nem fogod eljátszani a hattyú halálát, erős vagy!”, de nem hatott. A kezdő hullám megvolt, s most más is feltört bennem, ami miatt sírhatnékom támadt. Kipotyogtak a könnycseppek, izzadt arcomat mosták, s Hoseokéra gördültek. Benedvesítettem csókunkat, s ezzel el is rontottam.
Hope abbahagyta, hogy letekintsen rám. Mosolyogva letörölte a könnycseppeket, s továbbá fülkagylóm mellett zihált.
   Erősebben megkapaszkodtam benne, s néztem, ahogy ringatózunk előre és hátra. Hátán a bőre alatt minden egyes lökés során az izmok hullámozva mozogtak, s ez a sziluett megbabonázott. Annyira izgató volt nézni, s szinte el se hittem, hogy annak a fiúnak az ölelésében fekszem most, azzal vagyok éppen összeolvadva, akit mindennél jobban szeretek.
   Hope lassanként visszaaraszolt számhoz, egy tapadós puszit nyomott rá, s ezzel egy időben újra lökött rajtam egyet, ami teljesen betalált. Fennakadt pár másodperc erejéig tekintetem, izmaim görcsösen összerándultak, hüvelyem lüktetett, nedvem Hoseok ondójával keveredve folyt le combjaimon, szeméremajkaimon.
Hope puhán vállam gödrébe hullott, s onnan fújtatott. Zakatoló szívét mellkasomon éreztem. Ugyanabban az ütemben pumpálta a vért vastag ereinkbe.
Nem tudtam  megszólalni, de még egy épp gondolatot se voltam képes összeállítani. Üres voltam. Csak egy dolgot éreztem, és az a mérhetetlen boldogság, amit Hopetól kapok.
Ziháltan kapkodtam a levegőért. Száraz torkomnak egyáltalán nem esett jól a szúrós, dohos levegő.
     Egyikünk se tudott megmozdulni. Még arra sem voltunk képesek, hogy szétváljunk egymástól, pedig már egyikünk sem ontotta a másikba nedvességét.
   Tüsszentettem.
Hope nevetve tekintett rám.
- Ne nevess! – csaptam én magam is nevetve vállára. – Annyira elbaszom az ilyen pillanatokat.
Hoseok megrázza fejét.
- De, ez tényleg így van.
Megpuszilja arcomat, s kicsusszan belőlem. Legördül testemről, mire kiterül mellettem a matracra.
Felülök, hogy a gombócba összegyúrt takarót magunkra teríthessem. Hopeot gondosan betakargatom, s mellkasára hajtom fejemet.
   Visszagondolok a történtekre. Még mindig képtelen vagyok feldolgozni, hogy megtörtént. Fejemet J-Hope felé fordítom. Megkönnyebbülten veszem észre, hogy még nem alszik.
- Jó volt? – kérdem, bár elég bugyután hangzik. Mégis furdal a kíváncsiság.
Jobb kezével lapockámra kezd el írni.
„ A L-E-G-J-O-B-B”
Vidáman nyugtázom el magamban a választ.
Mutatóujjammal én is rajzolok mellkasára. Szépen lassan lebetűzöm: „N-A-G-Y-O-N S-Z-E-R-E-T-L-E-K
Beletúr a hajamba és egy könnyed csókot lehel hajtövembe.
Szavak nélkül is tudom rá a választ.

Pár perc múlva Hope már hangos szuszogásba kezd, én viszont képtelen vagyok álomra hajtani a fejemet.
Ott motoszkál bennem a frusztráltság, melyet az okoz, hogy éppen most csaltam meg Yoongit.
Kicsöppen a könnyem, amit gyorsan el is tűntetek. Lenyelem a hatalmas gombócot a torkomba, s inkább megpróbálkozom az alvással.

   Bár az alvás nem fog változtatni a helyzeten…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése