2013. október 23., szerda

41.fejezet


20 perce térdepelek a porban, s hullajtom az égető könnyeket.
Az utca kihalt volt egészen idáig. Reménykedtem benne, hogy senki nem lát majd ilyen szánalmat keltő külsővel, de hát nem tartozom a szerencsés fiatalság közé.
Egy magas srác volt az. Külsőre olyan volt, akár Jin, de mégsem őt véltem felfedezni benne. Markánsabb arcvonásokkal rendelkezik s nem olyan kisfiús pofija, mint Jinnek. Fekete haja torzonborz, ruhái szakadtak, de stílusosak ettől függetlenül.
Sejtettem, hogy nem fog egy szó nélkül elsétálni mellettem.
- Jól vagy? – megiramozza tempóját, s azonnal odasiet hozzám. Óvatosan hónom alá nyúl, de nem kezd el felemelni.  – Úristen, miket kérdezek, hát nem úgy nézel ki. Csak nem a gyárban jártál?
- D-de – felelem erőtlenül, akadozva.
- Bántott a szellem? Vagy valaki még bent van? Esetleg megtámadott titeket? – faggatózik. Súlyosabbnál súlyosabb kérdésekkel bombáz.
- N-nem. Egyedül voltam.
- Hát akkor?
- Lényegtelen – kitörlöm könnyemet.
- Biztos nem akarod elmondani nekem?
Bólintok.
   Kedvesen egy papírzsepit nyújt át, amibe megtörlöm az arcomat és kifújom az orrom.
- Haza tudsz menni?
- Igen. Talán.
- Inkább elkísérlek, az a biztos. Hol laksz?
- N-nem fogadhatom el – utasítom vissza. – Túl kedves vagy ahhoz, hogy jó ember legyél.
- Pedig komolyan nincs semmiféle hátsó szándékom – nevet fel. – Amúgy a nevem Hyosang – mutatkozik be.
- Yoona, de a LYN-t jobban kedvelem.
- Ulzzang vagy? – lepődik meg.
Nem értem, honnan jön a feltételezése, de hevesen megrázom rá a fejemet.
- Pedig azt hittem. Na, gyere. Ne fetrengj itt a földön.
Felállásra kényszerít.
Nagy nehezen magam alá teszem lábaimat, s feltápászkodom. Megállok a talpaimon, de azonnal el is szédülök.
Bizonytalan testtartásom miatt Hyosang nem ereszt el.
- Na, akkor hol laksz? – ismételten felteszi a kérdést. – Ha nem mondod el, elviszlek a legközelebb lakó haveromhoz. Tuti befogad a lakásába fél-egy napra.
Nem akarom elmondani neki, hol lakom. Továbbra se bízom meg benne.
- Legyen. Vigyél oda.
- És a haveromba megbízol, bennem meg nem? – továbbra is nevet.
Megrántom a vállam.
- Messze lakom innen. Se kocsim, se semmim. Egy szaros biciklim van itt, valahol a gyár területén, de se erőm, se kedvem nincs megkeresni. Sétálni meg még annyira sincs hangulatom.
- Értem. Akkor menjünk.

Ismeretlen utakon kísért Hyosang. Mégis, amikor felkiáltott, - ezzel felébresztve mély gondolataimból - hogy itt vagyunk, ismerőssé vált a lakásajtó.
De addigra már túl késő volt.
Hyosang becsöngetett.

Pár lépéssel eltávolodom a nyílászárótól, míg Hyosang előrébb. Az ajtófélfának támaszkodik csípőre tett kézzel.
- Megyek! – szűrődik ki egy hang, miközben a háttérben halkabb, de mégis nagy zsivaj szól.
Kulcszörgés, zárkattanás, kilincs lenyomás.
- Kidoh! Hát te? Úristen, de rég láttalak – öleli meg férfiasan RapMon Hyosangot.
Eleresztve Kidoht az ölelésből, egyenest rám néz.
Rendes lefagy. Csakugyan én magam is.
- Ő itt Lyn. Be tudnád fogadni egy pár órára, ameddig kipiheni magát? A gyár előtt találtam rá és nagyon zilált volt.
Szégyenkezve hajtom le a fejemet.
Érzem Rap Monster tekintetét rajtam. Érzem, ahogyan szúrós pillantássokkal méri végig poros, csapzott testemet.
Szánalmas lehetek.
- Legyen. Te nem jössz be?
- Talán majd holnap. Most sietnem kell próbára.
- Mifélére?
- Újra belekezdtem a rap szakmába.
- Ah, értem. Akkor menj. Lyn, te nem szeretnél beljebb jönni? – tárja ki előttem az ajtót. Arcáról tömény bosszú mutatkozik.
Félek bemenni. Nagyon. De nincs más választásom.
- De – nyögöm ki elég határozatlanul, pedig a célom az ellentettjét akarta volna.
  Ha most elfutnék, azzal Hyosangot teljesen összezavarnám, s szinte biztos vagyok benne, hogy Monster mindent elmesélne neki. És hogy őszinte legyek saját magamhoz, bennem van a vágy, hogy újra láthassam Sugát.
- Akkor én mentem. Sziasztok – int Kidoh, s elmegy.
Megvárjuk mindketten, míg elhagyja teljesen a lépcsőházat.
Rap Monster becsukja maga mögött az ajtót.
- Mi a helyzet? – kérdezi, akár egy barát.
- Semmi.
- Akkor nem így néznél ki. Miért jöttél?
- Én sem tudtam, hogy ide jövök. Hyosang hozott ide.
- És őt honnan ismered?
- Egy órával ezelőtt találkoztunk az utcán.
- És csak úgy random leszólított? Kidoh nem ilyen. Mi történt? Csak nem kidobott a szerelmed? – hanglejtésében gúnyt vélek felfedezni.
- NEM! Vagyis, nem egészen…
- Én hallgatlak. Akár egy egész éjszakát is kint töltök veled, csak azt szeretném hallani, amit sejtek.
- Pont neked öntsem ki a lelkem?
- Már többször is megtetted. Szerintem jó hallgatóság vagyok.
- És ha elmondom? Maximum nevetsz rajtam egyet és elküldesz a faszra.
- Így ismersz?
- Mondjuk.
- Nem foglak. Nem tudom miért, de komolyan annyira szánalmasnak tartalak, hogy már sajnállak.
- Kidoh is biztos azért állt le velem beszélgetni.
- Áh, neki csak nagy a szíve. Na, ma még elkezded mesélni?
- Előtte kérek egy cigit.
RapMon előveszi a cigisdobozt az öngyújtóval és a számba nyomja a fehér szálat. Meggyújtja öngyújtóval, aztán a sajátját is.
Beleszívok a rákosítószerbe. Megkönnyebbülést, örömöt szerez ez a kis függőséget okozó anyag.
- Megszólalt.
- Ki?
- J-Hope.
- Hogy mi? Tehát nem is néma a gyerek?
- Nem.
Ezen még Rap Monster is meglepődik. – Kajak? Kajak végig álltatott a kis fasz? És akkor most mond, hogy nem volt igazam!
Nem szívesen, de igazat adok Monnak.
- Jó, valóban.
- Az elismerés íze. Imádom – fényezi magát. – És most mi van? – tér vissza a sztorihoz.
- Hogyhogy mi van? Otthagytam.
Könnyeimet gyorsan kitörlöm szememből.
- Namjoon?
- Mi az?
- Suga tudja?
- Hogy hol voltál?
Bólintok.
- Igen, de nem én mondtam el neki. Van nekünk ugyanis egy igen beszédes H-nk, aki véletlenül megint hót részegre itta magát, s teljesen spontán megfogta Yoongi vállát, majd belenevetve fülébe felordította, hogy: LYN A GYÁRBAN VAN AZZAL A GYILKOS FAZONNAL! Mindenki egyszerre nézett H-ra. kicsit ki voltunk akadva. Nem is miattad, hanem Yoongi miatt. Nem kellett volna megtudnia. Maga alá vágta magát a gyerek rendesen.
- És mi lesz, ha most meglát?
- Én azt nem tudhatom, de szerintem parázhatsz kicsilány, mert napok óta fortyog benne a düh. Két napon keresztül bezárkózva éltünk. A kulcsok nálam voltak a biztonság kedvéért. Vagy hússzor próbált kiszökni, hogy elmehessen a gyárba.
- És ti hogyhogy nem jöttetek?
- Hát mert volt jobb dolgunk is. Yoongit meg pláne nem engedhettük be ilyen állapotba.
- Még mindig mérges?
- Hát gondolom. Mélyen. A lelkében. De most csak úgy van. Nem csinál semmit egész nap. Bár még mindig jobb ez az állapot a tegnapinál. Az asztalt hozzá akarta vágni a padlóhoz. Csak H-val képes beszélgetni normálisan, amit senki nem ért, mert elég durván vágta a fejéhez a tényt.
- Szerinted mit tegyek?
- Menj el?!
- Ezt most kérdezed, vagy mondod?
- Inkább kérdezem. De komolyan. Miért akarsz bejönni?
- Nem tudom. Hülye voltam, hogy itt hagytalak titeket.
- Késő bánat szívem.
- De csak helyre tudnám hozni valahogy…
- Azzal, ha elmennél, szerintem mindent jóvátennél. De felőlem maradhatsz is. Egy szép veszekedés szemtanújává válnék maximum. Még élvezném is lehet.
- Lehet még egy kérdésem?
- Igen.
- Sugán kívül a többiek is haragszanak rám?
- Ühm… Nem tudom. Jin nem. Azt mondta, ő megérti, ha az igazi szerelmeddel akarsz lenni. Jung Kooknak sincs baja veled. Suga maga mellé állította H-t, tehát… Róla nem nyilatkozom. T-Jo meg itthon sincs. Folyamat dolgozik Dae temetése óta. Aznapra vett ki utoljára szabit.
- Hova lett temetve?
- Temetőbe. A szüleivel sikerült beszélnünk. Nagyon megrendítette őket a hír – felsóhajt.
- Ki kéne mennem hozzá egyszer.
- Mi hetente kijárunk.
Néma csend veszi át az uralmat.
Mon töri meg elsőként.
- Mit választasz akkor? Maradsz, vagy mész? – teszi fel költőien a kérdést.
Hezitálok.
Ezt a kérdést ma már másodszor kapom. Előzőleg valószínűleg bölcsen döntöttem, de most akaratlanul is a rosszat akarom magam köré.

- Maradok. 

5 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó lett alig várom a folytatást *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon izgi, várom a folytatást :)

    VálaszTörlés
  3. Először nem akartam elolvasni ezt a ficit.. mindegyiket olvastam, amit te írsz/írtál, és eszméletlen jól írsz! Nagyon jók a történetek, minden, csak sajnos abban csalódtam, hogy mindegyik ficihez odaírtad, hogy folytatni fogod, és mái napig is várom, mégsem folytattad őket. :/ Azért nem akartam ezt elkezdeni olvasni, mert megint csak rossz lett volna, ha nem olvashatom tovább ezt a remekművet.. de mégsem sikerült.. egyszerűen muszáj volt elolvasnom, mert annyira jól írsz. és ez is csodálatos lett, mint a többi is! nagyon izgalmas! Szeretném tudni, hogy van értelme tovább várnom a részekre, vagy már ezt sem folytatod? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt mindenképpen folytatom :D mert ezt a ficit tényleg imádom. Élvezettel írom, és tudom, hogy nagy a rajongói tábora, tehát ha jól sejtem, lenyakaznának érte vagy 50-en, ha nem folytatnám :D
      Az előzőket azért nem folytattam, mert túl általánosaknak bizonyultak, s így utólag rájöttem, hogy borzalmasan sokat fejlődött a szókincsem/írásképem. A mostani helyes, tehát visszaolvasva sem úgy vagyok, hogy jesus, nem ezt kellett volna beleírnom, vagy nem így.... Mert visszaolvasva is úgy gondolom, hogy minden cselekedet megfelelő benne. És természetesen ez az első olyan ficim, amiben tudom, hogy mi lesz a vége, és hogy az elkövetkezendő fejezetekben mik lesznek a cselekmények. Illetve azt hozzá kell tennem, hogy lassan befejezem, vagyis már nincs túl sok rész vissza. És igen, ma hozom a folytatást :3

      Törlés