2013. október 6., vasárnap

37. fejezet





Bordáimra helyezi tenyereit. Nem tud mit kezdeni velem. A látványom teljesen lesokkolta.
Mivel Ő még nem volt nővel, ezért nem sietettem.
  Következő lépése azonban teljesen meglep.
Látványosan megrázza magát, kifújja a régen bent tartott levegőt, s hátamra vezeti ujjait. Nem is vesződik a melltartóm kapcsaival. Összébb nyomja a szárakat, a kis fekete kapcsok eleresztik egymást, s a kosarak funkciója elvész a semmibe. Melleim széjjelebb csúsznak, és már nem úgy illeszkednek a melltartóba, ahogyan kellene. Kicsusszan egy kicsit.
A kosarakat visszaszorítom a helyére karommal. Hope viszont gyengéden levezeti vállamról a pántokat. Karom visszaesik ölembe, a fehérnemű pedig lecsusszan, ezzel felfedve dús kebleimet.
  Azt hittem kínos pillanat lesz ez. Tévedtem.
Hoseok végelegesen levette rólam az anyagot és elhajította.
 Vajon most mit akar velem csinálni?
Kérdésemre a válasz hamar megérkezett. Újra ajkaimra pecsételte sajátját, s visszadöntött a párnák közé.
Mellemre csak nagy sokára mert rányúlni, de azt is megértük. Elsőként csak rajta pihentette tenyerét, miközben törekvően haladt egyre beljebb a számba nyelvével. Aztán ujjaival kissé összébb nyomta őket.
Nem voltam képes tovább tűrni gyengédségét, ezért rásegítettem. Ráhelyeztem kézfejére a tenyeremet, és arra késztettem, hogy markolja meg szorosabban azt a mellet.
Felvette a ritmust velem. Sokkal élvezetesebbé vált az érintése. Annyira, hogy még nyöszörögnöm is kellett közben.
Egy pillanatra kiszállt számból, s megnyalta vele hüvelykujját, melyet vissza is rakott az éppen kényeztetett területre. Hope benyálazott ujjával bimbómon kezdett el körözni, ami megkeményedett ettől. Már-már fájt az, ahogyan dörzsölte.
- Ah, Hopi – szökött ki nedves ajkaim közül. – Folytasd! – javasoltam neki.
    Hoseok csókot nyomott ajkamra, többet is, majd egyet az államra, a nyakamra, a kulcscsontomra, a mellkasomra, mindkét keblemen leírt egy kört ízlelőbimbóival, s folytatta útját tovább. Apró, nyálas puszik csattantak pocakomon, köldökömön, csípőm közén. Aztán akadályba ütközött.
A nadrágom.
Kiskutya szemekkel, tanácstalanul tekintett rám.
- Hopeh, már megmondtam… - sűrű oxigénváltások közepette kipréseltem magamból a szavakat.
   Megragadta a nadrág korcát, és kibújtatta a gombot. A sliccet gondosan lehúzta. Minden ujjával belekapaszkodott a nadrágomba, és lerántotta csípőmről. Egészen a térdemig letolta. Egy újabb részem vált fedetlenné, mely pírt csalt Hope arcára.
Fehér csipkés bugyim elegánsan tárult szeme elé. Mégsem akart hozzá érni. Helyette lehúzta teljesen rólam a nacit, amit kecsesen az ágy mellé dobott.
Automatikusan széttártam lábaimat, amivel Hoseok nem igazán tudott mit kezdeni.
Hol rám, hol a bugyira tévedt kikerekedett írisze. Végül unszolás nélkül is megtette a dolgát.
Befeküdt combjaim közébe. Mutatóujjait beleakasztotta a bugyi széleibe, s csigalassúsággal húzta lefelé az apró csipkét.
Miután már szinte teljesen meztelenné váltam, Hoseok visszahajolt nőiességemhez, melyet már semmi nem fedett. A bugyi is jó messzire repült a szobába.
Sejtelmem se volt arról, hogy Hope mit és hogy fog odalent tevékenykedni, de reméltem a legjobbakat. Bármennyire is tapasztalatlan, én élvezni fogom.
Behunytam szemeimet, s átadtam magamat neki. Nem akartam zavarni tekintetemmel se, és szerintem Ő is nyugodtabbá és magabiztosabbá vált ezáltal.
Először meleg leheletét éreztem meg érzékeny bőrömön, de már az is lázba hozott. Visszafojtott lélegzettel vártam, mit fog művelni velem.
Csókjának cuppogása ütötte meg dobhártyámat. A nyomás pedig szeméremajkaimon értek.
Ujjaim akaratlanul is a takaróért indult. Éreztem, tudtam, hogy kelleni fog.
Igazam lett.
    Hope jobban széttárta combjaimat, hogy közelebb csusszanhasson nyílásomhoz. Ezzel a mozdulattal azonban a szeméremajkaim is elváltak egymástól.
Hoseok mindkét karját átvezette behajlított lábaimon, és egyenest a csípőmbe kapaszkodott. Végtagjaimat beleakasztottam felkarjaiba.
   Ujjával megcirógatta kívülről a nemi szervemet, és a következő körben már belehelyezte a nyílásba ujjbegyét, mellyel végig siklott nedves rózsámon.
- Hopehh – suttogtam a nevét.
Mélyebbre ásva ujját, fentről lefelé megcsiklandozta csiklómat. Ismerkedve az érzéssel, ezt folytatja, csak egyre gyorsabb tempót diktálva. Teljes hosszban vízszintesen elsüllyesztette ujját ajkaimba, s csúsztatni kezdte sikamlós csiklómon. Közben Hoseok puszikat nyomott combom belsejére.
   A nyögéseket egyre nehezebbé vált visszatartanom, főleg úgy, hogy Hope egyre jobban izgatta a legérzékenyebb pontomat. Csiklómakkom a sok piszkálástól duzzadásnak indult. Ekkor Hoseok fejével még jobban lenyomta lábamat, hogy jobban széttáruljon előtte a kelyhem. Izgatottan kalandozott le vulvámhoz. Kinyújtotta nyelvét, és belerakta hegyét, mellyel megcélozta a makkot.
Ujja eközben megtalálta a nyílásomat, s begyét ki-be dugdosta a lüktető lukban. Amint az jobban kitágult a sok izgalomtól, az ujj úgy csusszant beljebb.
Ekkor kaptam bele először a takaróba.
- Ahh… - nyögtem.
Hoseok abba se hagyta. Feje egyre jobban elveszett a vaginámba, s nyelve teljes hosszokat futott végig klitoriszomon. Ujja mellé párosult egy másik társa is, s már együtt tágították járatomat, mely ezerrel lüktetett, csaknem úgy, mint a szívem.
   A rám mért felfűtöttség olyan erős dobogásra késztette aortapumpámat, hogy alig győzte pumpálni a vért ereimbe. Testem felhevült, izzadságcseppek gyöngyöztek bőröm felszínén.
Hoseok is már rendesen tapadt hozzám. Sőt, az Ő teste még jobban árasztotta a hőt, amiben akár a láz is közre játszhat. Hope még beteg, és ennyi erőfeszítés után simán kijöhet rajta jobban a betegség.
- Sih-es-shünk – mondtam. Szavam az ütemre tagolódott, amit Hope diktált az ujjával. Olyan erővel igyekezett belém nyomni a két kis végtagot, hogy az egész testem mozgott az ágyon.
Ahogy kimondtam, megfeszültem. Lukam még az eddiginél is jobban pulzált. A csiklómakkom pedig kihegyesedett.
Egymást követően hagyták el ajkamat a nyögések.
A fura érzést, mely totálisan átjárta testemet, a takaróba igyekeztem elfojtani. Szorosan kapaszkodtam belé.
Hope abbahagyja a kényeztetésemet.
Ad még pár csókot ajkaimra, nyelvével utoljára megízleli nedvemet, s visszatér hozzám.
Puha kezével megsimogatja pirospozsgás arcomat.
- F-folytatom, csak várjh egy kicsit.
Erőt gyűjtök, hogy ezúttal én okozzak örömet Hopenak. Feltápászkodom, és remegve négykézlábra ereszkedve odalépkedek nadrágjához.
Hoseok rám tekint.
Kezével megállít, és közben fejét rázza.
- Mi az? – lepődötten kérdem tőle.
Nem válaszol.
- Hol a telefon?
Eszembe jut, hogy elhajította valahová.
- Picsába. Miért nem akarod?
A karomért nyúl.
Bőrömre betűnként leírja.
„M-E-R-T N-E-K-E-M N-I-N-C-S S-Z-Ü-K-S-É-G  R-Á.”
- De hát Hope… Ez is a része.
Akaratlanul is letekintek nadrágjának azon pontjára. Valóban feszesen kitüremkedik.
- Én akarom.
„D-E M-I-N-D-J-Á-R-T Ö-S-S-Z-E-E-S-E-L!”
- Nem, nem, megvagyok, hidd el.
Elérzékenyülök. Ennyire figyelmes fiút még életemben nem pipáltam.
- Köszönöm – franciacsókkal jutalmazom kedvességét. – De én igényt tartok rá.
   Kicsatolom az övét.
 Az egész szíjat kirántom belőle. Lerakom valahova a földre, majd a gombra vetül minden figyelmem. Nehezen akar kibújni a lukjából, de megoldom pár perc alatt.
Hazudnék, ha azt mondanám, nincs bennem a félsz, hogy nem az fogad, amit akarok.
Feszengve lecsúsztatom a sliccet. A nadrágot már Hope segít leszedni.
Alig egy kis darab textil választ el tőle.

Ráteszem kacsómat. J-Hope viszont abban a pillanatban megragadja csuklómat, és teljesen mást tesz, mint amit elképzeltem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése