2013. augusztus 3., szombat

21. fejezet


Korán reggel kelt fel mindenki, így én sem tudtam tovább pihenni. A srácok nekiálltak reggelit készíteni, míg Monster, Suga, H és én a nappaliban ébredeztünk. Én Suga karjaiba zárva dörzsölgettem álmos szemeimet, s Monster közben nagyban újságolt a többieknek, túlharsogva a őket.
- Ma délután bulizunk!
- Mit ünneplünk? – kérdezi tőle Jung Kook a konyhából kikiáltva.
- Hivatalosan is csapattaggá avatjuk az egy szem leányunkat.
- Ez most komoly? – döbben meg Suga.
- Miért ne lenne az?
- Hát, tudtommal nem a szíved csücske Lyn, most mégis ez.
- Egy szóval nem mondtam, hogy nem kedvelem Lynt. Na, mindegy. T-Jo?
- Hm? – jön be a nappaliba kis köténykében.
- Hallod. Ma eljössz velem piát lopni?
- Honnan akarsz?
- Monoból. Az öreg már a kerekesszékéből se tud kikelni, tehát nyert ügyünk van. Mellesleg vak, mint a világ.
- Oké. Mikor menjünk?
- Induljunk most.
- De a reggeli…
- T-Jo, majd átadod Jinnek.
- Én nem tudok főzni.
- Átveszem – mondom.
- Nekem az is jó. Kook, segíts neki.
- Rendben.
- Én is mehetek? – néz rám Suga.
- Túl sokan leszünk a konyhában, maradj inkább.
- Hát jó.
Átveszem a kötényt Tae Jotól.
A konyhában kész felfordulás van. Egy-két lábos, melyből fortyog kifelé a víz, szemét mindenütt, megpucolt zöldségek maradéka a pulton.
- Ez elég undorító.
- Áh, ez még semmi. Egyszer ilyen állapotban egy hétig rohadt minden a munkalapon, mert keveset jártunk haza.
- Fúj.
- Igen, az volt. És mit akarsz készíteni nekünk?
- Nem tudom. Mivel én elég keveset eszek, és azt is egészségeset, így fogalmam sincs, hogy nektek mit tudnék készíteni.
- Nem sok alapanyagunk van – les be a hűtőbe Kookie.
- Akkor csinálok valami tojásos cuccot, mert ahogy elnézem, az van bőven – kinyitom a tojástartót.

Egy óra alatt egész jó kis kaját rittyentettem a többieknek. Monster és T-Jo is visszaértek négy megpakolt szatyorral, kissé ziláltan.
- Ez most jó menet volt. Az öregnek adtunk kábé 50 won-t és lassan elkezdte számolni az aprót, mi meg kihúztunk a picsába – újságolja Mon. – Hogy áll a kaja?
-  Kész – hozom ki a megpakolt tányérokat Kookkal.
- Fasza. Srácok, asztalhoz!
Elfoglalja mindenki a helyét a körben.
Monster kibont egy üveg pezsgőt is, melyet a magasba emel, még mielőtt hozzálátnánk a reggelihez.
- Ezt az üveg pezsgőt igyuk az elhunytak emlékére és Lynre. Ámen! – belekortyol, s továbbadja Jinnek.
        Rá kellett, hogy jöjjek, ezek a srácok még kaja közben se fogják be. És a pia még jobban megoldja a nyelvüket. Próbálok ügyelni arra, hogy kevés jusson a szervezetembe, de miután már az ötödik üveg vodkát nyitották meg, s szinte mindegyikből ittam egy pohárral, így az újabb üvegnél már szívesen fogadtam magamba a folyadékot, nem csak egy pohárkával.
- Na, igyál már meg még egyet! – nyújtja az üveget H, hogy töltsön nekem a tízedik alkalommal is.
- Különben szörnyű íze van ennek magában – nézem az átlátszó, víznek tűnő löttyöt. – De attól még jó – megrántom vállaimat és lehúzom. Elfintorodom, majd nyúlok a következő adagért, de Suga leállít.
- Elég lesz.
- Suga, inkább igyál te is. Én teljesen jól vagyok. Nézd! – hirtelen ötlettől vezérelve felkelek öléből, és megpróbálok kézen állni, ami nem igazán úgy jön össze, ahogy én terveztem. A hátamra estem a túllendülés során.
- Jól vagy? – segít fel Jin.
- Aha, persze. Annyira, hogy most egy bukfencet is nyomok.
És tényleg megteszem.
- Olyan fasza vagyok! Na, dobjon meg valaki egy szállal, mert a rákjaim már éhesek.
- Kijövök veled – fog egy doboz cigit Kook, és kimegyünk a teraszra, ahol rágyújtunk.
- Hány óra van? – kérdem tőle.
- Olyan kettő körül. Te már most készen vagy – nevet.
- Nem is igaz. Csak egy kicsit – mutatok egy parányi mértéket hüvelyk és mutatóujjammal Kookie szeme előtt.
- Pár óra és olyan rosszul leszel, mint a geci.
- Ez nem igaz! – ellenkezem.
- Tényleg?
- Igen. Meg fogom állni. Nem iszok tovább egy korttyal sem.
- Azt majd megnézem.
Jin kijön hozzánk egy pohár whiskyvel.
- Megkóstolhatom? – nézek az aranybarna folyadékra.
- Most mondtad, hogy nem iszol többet! – jutatja eszembe Kook.
- Az már régen volt – legyintek, s meghúzom a pohár tartalmát.
- Ez kurvaszar. Van még belőle? – kérdezem Jint.
- Nem tudom. Suga már egy fél üveggel bevedelt. Ez a kedvence.
- Suga édes! – kinyitom az ajtót, és bekiabálok neki.
- Mi az?
- Hozd ide azt az üveget.
- Te már nem ihatsz többet.
- De. Esküszöm, ha most idehozod, akkor baszhatunk.
Mindenki elhallgat, és várja Suga reakcióját.
- Ez most undi volt Lyn – nyögi be H.
- Ez a nagyok dolga kispöcs – oltom le H-t.
Suga a kezembe nyomja a piát. Mindenki megtapsolja.
- Azért kérlek, kulturáltan nyomjátok – szól be Jin.
- Lyn? Beszélhetnénk? – suttogja Suga, de a jelét se látom izgatottságnak, tehát nem az ajánlatom miatt akar velem félrevonulni.
- Persze. Baj van?
- Nem. Kook? Jin? Bemennétek egy percre.
- Ja, aha.
- Köszi.
Otthagynak kettesben minket.
- Rohadtul elegem van, hogy papucsként kezelsz ittasan és szexszel próbálsz manipulálni. Ez így kurvára nem helyes.
- Jó, ne haragudj, de tudom, hogy nem adtál volna piát.
- Most sem adtam szívesen. Elég lesz ennyi neked. Lyn, te nő vagy, és egyáltalán nem helyén való a viselkedésed, még ha elég alacsony rangú srácokkal is lógsz.
- Jóóó – iszok egy kortyot a whiskyből. – Na, befejezted a hisztit?
- Nem hisztiztem. Ezt az üveget meg kérem vissza. Te meg gyere be, és józanodj ki, mert még csak negyed három, de te már totál kiütötted magad.
- Suga. Nem vagyok berúgva.
- Múltkor is ezt mondtad. És mi lett a vége? Monsternek kellett feltakarítania a hányásodat.
- Az egyszeri alkalom volt. Most tényleg jól vagyok.
- Akkor most ne támaszkodj neki a falnak, és próbálj három lépést totál egyenesen menni.
A második lépésnél elvesztem egyensúlyomat. Suga megfogta a karomat, így elkerültem a seggre ülést.
- Ennyi. Most a kezedbe nyomok egy üveg vizet, és fél óra alatt üres legyen az egész. Regeneráld a testedet.
- Ne már – beszökök a nappaliba. – Hé, H! Mit iszol?
Bekancsalít, ahogy az üveget a fejéhez közel emeli. Elolvassa a leírást.
- Hát, nem tom. Ez azt írja, hogy 36%-os. Nem rossz.
Átnyújtja a teljes üveget. Megszagolom, egy nagy adagot legurítok belőle. Szinte szétmarja a nyelőcsövemet.
- Az igen. Ez már pia – dicsérem. – Adj még belőle.
- Hát igyál.
Éppen hogy csak a számhoz emelem, de Suga kitépi a kék üveget ujjaim közül.
- Mondom elég lesz!
- Nem! – ordítom.
- Hé, ne veszekedjetek. Lyn, tényleg állj le – szól rám Rap Monster.
- Minek? Úgyis csak este megyünk! – vágom vissza.
- Hova? – kérdezi Suga.
- Annyira tudod tartani a szádat kedves Lyn, hogy az valami eszméletlen. Miért nem meséled már el mindjárt a többieknek a kis kalandodat a gyárban? Az se semmi sztori.
- Ti miről beszéltek? – kérdezi Jin.
- Majd ez a lepcses szájú ribanc mindent elmond – belök a kör közepére Mon, ő maga pedig kisétál a teraszra, hogy rágyújtson.
- Mi történt Lyn? – csalódott pillantásokat vet rám Yoongi.

Most mit mondjak nekik? 

2 megjegyzés: