2013. augusztus 9., péntek

23. fejezet



- Yoongi?
- Hm?
- Most már visszamennénk?
- Miért ennyire sietős?
- Ühm, hát nem az, csak melegem van idekint. Amúgy hány óra?
- Olyan 5 körül lehet talán.
Több mint 7 óránk van még az akcióig. Addig le kell, hogy itassam a többieket. Hogyan oldjam meg?
- Szerintem menjünk vissza.
- De Monster totál ki van bukva rám. Nincs kedvem a képéhez.
- Hát kérj tőle bocsánatot.
- Biztos nem.
- Suga. Tedd meg, és hidd el, minden rendben lesz.
- Áh, most egy darabig pikkelni fog rám a leader, de leszarom. Akkor menjünk fel?
- Kérlek. Beszélnem kell Monsterrel.
- Miről? Mostanában annyi mindenről dumáltok.
- Mindegy. Erről-arról.
- Még mindig nem szeretnél róla beszélni?
Dehogynem. Szívem szerint elmondanám… de megint én lennék a picsa, aki nem tudta tartani a száját.
   Megrázom a fejemet.
- Akkor nem nyaggatlak tovább. Na, gyere nyuszi. Azt a whiskyt még meg kell innunk kettesben.
- De nem azt mondtad, hogy nem ihatok többet?
- Most megengedem – kacsint. – De csak akkor, ha mértékkel.

    A 4. üveg Soju körül tarthatok. Ezúttal csak vihorászok a többiekkel, és figyelem őket, illetve hallgatom figyelmesen a jobbnál jobb sztorijaikat. Minél részegebbek, annál undorítóbb témák kerülnek az asztalra. 10 óra körül a buli a tetőfokára hágott. Monster, Suga és Jung Kook freestyleoztak, Jin néha-néha beleénekelt, T-Jo és H nyomták alá a beatboxot, én pedig mosolyogva tapsikoltam.
   És pontosan 12 előtt 5 perccel befejeztük a bulit. Hirtelen mindenki elvonult aludni. Suga volt az utolsó, aki kint maradt a nappaliban velem, T-Joval és Monsterrel. Kérdezte, hogy nem-e megyek be vele, de gyorsan leráztam egy nemmel.
- Akkor indulhat az igazi buli? – kérdezi tőlem RapMon.
- Hát, ha nagyon muszáj. Amúgy nincs fájdalomcsillapítótok? Szétrobban a fejem – masszírozom halántékomnál fájó végtagomat.
- Nincs, sajnálom. Viszont tényleg el kell induljunk.
- Hát legyen – nehézkesen felállok, megtornáztatom elgémberedett testemet, és felhúzom a cipőmet.

    Fegyverekkel a kezünkben vágtunk neki a sötét éjszakának. T-Jo beindította a lopott kocsit, s alig 15 perc alatt már a gyár előtt álltunk mind a hárman, s hallgattuk a süvítő szelet.
- Lyn. Beszéljük meg. Most pontosan hajnali 1 van. Bemész és maximum fél 3-kor kijössz. Tehát van egy és fél órád. Elég lesz?
- Bőven. Még sok is.
- Telefon gondolom nincs nálad.
Felmutatom a kicsikét.
- Ezt honnan?
- Suga nem tudott róla, hogy van egy tarcsi mobil is.
- Rafinált vagy. Ha gond van, itt a számom – bepötyögi gyorsan a készülékembe – vagy 911. De szerintem te is tudod, hogy ésszerűbb engem hívnod.
- Igen. Még valami?
- Jó legyél. A késedet pedig tedd el, és csak nagy vészhelyzetben vedd elő. Nem foghat szimatot.
- Jó. Indulhatok?
- Menj. Mi itt leszünk a kocsiban.
Útnak eredek. Az első akadályt könnyedén veszem. Átcsusszanok a kordonok közt, s az oszlopok rengetege felé megyek tovább.
A hasamban megjelennek a pillangók, és izgatottan verdesni kezdenek a gyomromban. A fejem viszont már kevésbé fáj, ami talán a friss levegő miatt van.
   Pár lépés után viszont újra megcsap a jól ismert dohos szag.
- Jól van. És most belépek – nyugtázom el magamnak. Egy mély levegőt veszek, s a bal lábamat beteszem feketeségbe.
Még egy mozzanat, s teljesen elnyelődöm a fojtogató, hideg és büdös levegőben.
Állok, csukott szemmel és várok. Várok az ismeretlenre, aki meg is érkezik.
Hűvös, vékony ujjai befogják számat, fejemet mellkasához szorítja, s valami fémes, szúrós tárgy felsérti a nagy rántástól fejbőrömet. Másik keze nadrágom zsebébe csúszik, ahonnan kiemeli a kést, és messzire elhajítja. Halk csörömpöléssel éri el a földet valahol a távolban.
A hideg ujjak lecsúsznak ajkaimról, körbefonják csuklómat, és arra késztet, hogy forduljak meg.
Szénfekete szemek, hűvös tekintet, ébenfekete haj, tüskés maszk.
      Vonásai meglágyulnak, ahogy felismeri arcomat. Elenged, s szerényen hátrébb lép, miközben tarkóját vakargatja.
- Bocsánat, hogy betolakodtam a gyárba.
Megrázza fejét, amolyan „Semmi baj” jelleggel.
- Biztos nem baj? Nem zavarlak?
Nemleges választ ad.
- Akkor jó.
Leguggol, hogy újra a porba írhasson.
„Miért jöttél?”
- Hogy legyen társaságod. Gondolom, elég magányos lehetsz itt.
„Már hozzászoktam”
- De akkor is. Volt már valaha legjobb barátod?
Elmélázik egy pár perc erejéig, majd nekiesik a poros padló kidekorálásának.
„Nem”
- És ez nem rossz? Úgy értem nincs olyan dolog, amit szívesen megosztanál valakivel? Biztos van. Nekem is van olyan dolog, amit csak egy embernek mondtam el. Bár ő nem a legjobb barátom. Na, mindegy.
„Kicsit sokat beszélsz” – mosolygó szemekkel körmöli le a mondatot.
- Igen, valóban. Ne haragudj.
„Semmi”
„ De most tényleg azért jöttél, hogy itt beszélgess velem?”
- Ühm, igen. Baj?
„Nem, de ez olyan fura”
Csapdának érzi.
- Bennem megbízhatsz – odanyújtom jobb kezemet neki.
Megfogja.
Árulónak érzem már most magam. Hát mi lesz velem 1 hónapon belül…
- J-Hope?
Rám tekint.
- Olyan szépek a szemeid.
Tudom, hogy a maszk alatt egy hatalmas mosoly rejtőzködik. Talán még egy kis pír is.
     Feláll. Megragadja kesztyűs kezével a csuklómat, s elindul velem együtt a gyár sötétebb zugai felé.
- Hova viszel már megint?
Természetesen nem válaszol.
     Újra a hatalmas tartályoknál vagyunk.
- Minek hoztál ide? – nézek körül.
Rám pillant, de hiába várok tőle választ, azt nem kapok.
- Bocsánat. Szoknom kell még, hogy… hogy nem beszélsz.
Megrántja vállát.
„Van egy meglepetésem” – írja. – „De ahhoz a hátamon kell, hogy vigyelek”
Meglepődöm. Első alkalommal rávágtam volna az égbe kiáltó NEM-et, de most mégis csak átgondolom a helyzetet. J-Hope kedves, és nekem ki kell belőle húznom mindent. Most nem szabad elrontanom, mert jó irányba halad a beszélgetésünk.
- Hát legyen.
Karomat átkulcsolom nyakánál, lábaimat beteszem a karjai által kialakított kengyelbe és guggoló helyzetből feláll velem együtt.
Hátra tekint.
- Jól vagyok.
Bólint.
Könnyedén lépked velem, mintha nem is lennék a hátán. Nem tudom, minek köszönheti izmos karjait, de minden esetre örülök, hogy nem egy nyurga gyerekhez van szerencsém.
J-Hope egy rácsos lépcsőn kezd el felmenni, amit eddig még nem is láttam. Elég hosszasan megyünk, mire elérjük a legtetejét, vagyis azt a felfüggesztést, amin múltkor megmozdult az egyik doboz. Pár lépés után egy üveg nélküli ablak előtt megáll Hope.
Letesz.
Ő kilép az ablakpárkányra, és kezem után nyúl, hogy csatlakozzak mellé.
- Én félek a magasságban – világosítom fel Hopeot.
Legyint.
- De nem. Tényleg nagyon félek.
Megragadja karom és kiránt magához. Leülünk mindketten a párkányra.
A Hold megvilágítja J-Hope maszkját, mire az csillogni kezd, s majd megvakít a fénye.
- Nem tudnád levenni ezt a maszkot?
Jobbra és balra mozgatja fejét.
A Holdra mutat.
- Mi van vele? – nézem hosszasan a hatalmas égitestet, de nem tudom, mit akar ezzel mondani Hope.
Egy nagy kereket formál két kezével.
- Jaa, hogy telihold van? – esik le. – Igen, nagyon szép.
Bólint.
Előveszem a telefonom, hogy megnézzem mennyi az idő. Fél kettő. Már nincs túl sok időm.
Hope kiveszi kezemből a készüléket. Teljesen megörül annak láttán.
- Mi az?
Belép az SMS küldő applikációba és bepötyögi: „ Ezzel tudok írni!”
És tényleg!
- Akkor most már bármikor tudsz válaszolni nekem. Neked adom, ha gondolod.
„Á, nem kell. Ez a te telefonod”
- Amivel tudok veled kommunikálni. Tartsd csak meg. Nekem amúgy is kell egy új.
„Köszönöm”
- Ugyan már, semmiség.
„Akkor jó”
- Hope? Lehet egy kérdésem? – apránként akarom kihúzni belőle a dolgokat, tehát kezdek a legenyhébbel.
„Igen”
- Te itt élsz?
Bólint.
- És miért? – ások mélyebbre.

De újra elakadok. A válasza ismételten egy „Titok” volt. 

3 megjegyzés:

  1. Juj de jó.*-* Gyorsan-gyorsan következőt.:D Már nagyon kíváncsi vagyok.:3

    VálaszTörlés
  2. wáááá *---* de szeretem ezt a ficit <3 alig várom már, hogy folytasd :3
    u.i.: nem tudom miért, de én valahogy Lyn-t jobban elnézem Hope-al x3333

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Imádtam, imádtam, imádtam! Kíváncsian várom a következőt:)

    VálaszTörlés