2013. augusztus 30., péntek

31. fejezet



„Akarod, hogy hazamenjünk?”
- Otthon csak minden rosszabb. Itt legalább egy fél órára sikerült elfelejtenem minden gondom – gondterhelt sóhaj hagyja el ajkam közét.
„De nem maradhatunk itt túl sokáig.”
- Pedig az egész éjszakát itt tölteném veled.
„És a gyárban?”
- Ott is, de nem tehetem meg. Suga otthon van és alszik. Bármikor felkelhet és akkor nekem annyi. Megint magyarázkodhatok és elhiszed, hogy semmi kedvem hozzá? Elég rosszul tudok kamuzni.
„Hm… Kár.”
- Múltkor is arra hivatkoztam, hogy nem volt bátorságom hazamenni, miután visszafutottam a gyárba és inkább Jiminnél aludtam. Ő a legjobb barátom. Nem tudom, meddig leszek képes hazudni neki. Rossz érzés is, illetve bármikor elszólhatom magam. Az jellemző rám.
„Akkor mi legyen?”
- Passz. Szeretnék jönni… - rálesek a telefonkijelzőre. Az óra már bőven üti a hajnali kettőt – ma is. Vagyis remélem, hogy el tudom intézni a dolgaimat úgy, hogy még éjfél előtt meg tudjalak látogatni.
Bólint.
„Én várok.”
- Azt gondoltam – vigyorral a képemen nyakába borulok ezzel feldöntve őt.
A levegő megfagy köztünk. Pislogás nélkül figyeljük egymás tekintetét. Megmozdulni se merek, nehogy elrontsam ezt a tökéletes pillanatot. Végül Hope lett az, aki elsőként megmoccant, de ahelyett, hogy elrontotta volna, csak megkoronázta a helyzetet.
Ajkaimra emelte puhaságát, hogy újra megízlelhesse azt. Csak gyengéd franciacsókkal jutalmazott, de nekem az is bőven elég volt. Több szenvedély volt benne, mint az elmúlt éveimbe bármiben is. Ragadós párnáink úgy válnak szét, mint egy tépőzár. Csendben lihegünk egymás szájába, becsukott szemmel. Levegővételeink oly szaporák, hogy még egy szeretkező pár is megirigyelhetné azt.
- Most már jobb lesz, ha indulunk – jelentem ki.
Bólogat.
Gyorsan feláll, hogy fel tudjon segíteni engem is.
     A kerítésen mindketten átmászunk, s kézen fogva – pont úgy, mint amikor idejöttünk – visszasétálunk a motorhoz.
Elszomorodva pillantok a csillogó vízfelszínre. Nem akarok elmenni.
   Elmélázásomból Hope ébreszt fel, amikor fejemre húzza a bukósisakot. Összecsatolja, majd visszahelyezi magára a maszkot. Sajnálattal figyelem, ahogy eltűnik a szív alakú szája, az édes orra, álla, fehér bőre. Nem akarom, hogy hordja. Annyival jobb nélküle.
   Felül a mocira, majd én is helyet foglalok háta mögött. Újra szorosan átkarolom, ahogy a motort beizzítja, s kigurulunk a parkolóból.
Az út mentén még sokáig figyelem, ahogy a Hold fénye táncol a víz fodros felszínén. Egyre távolodva tőle egészen összeszűköl a tó mérete, míg végül teljesen eltűnik a látókörömből. Ekkor előre fordulok és minden gátlást hátrahagyva magasba emelem karjaimat. Ujjongva kiáltozom. J-Hope ráhúz a gázra. A hajam hátamnak verődik, s olyan erősen csapkodja a kabátomat, mintha egy ostort vágnának hozzám gyengédebben. A szememet összeszorítom, mert az arcomba csapódó szelet nem bírja.
Egy váratlan bukkanó során kicsit megugrott a motor, és ijedtemben azonnal Hope nyakába találtam magam.
   Urrá lesz rajtam a félelem, és rossz gondolatok suhannak át az agyamon, hogy mi lenne akkor, ha az egyik kanyarban kisodródnánk, vagy hasonló balesetet szenvednénk. Én megbízom Hoseokban, de a motorban nem.

   Mégis épségben értünk célt. Hope egyenest a gyárba gurult, és letette a motort oda, ahol volt is.
Mindketten leszálltunk, ő visszahelyezte rá a ponyvát, míg én próbáltam megszokni újra a sötétséget.
- Nem látok semmit – pislogok nagyokat.
Beletelik két percembe, mire megint látom Hopeot.
„Hazamész?” – nyomja orrom alá a telefont.
- Nem tudom. Haza kéne…
„Elkísérnélek, de nem tehetem.”
- Aranyos vagy, de biciklivel jöttem.
„Ah, értem. Nem maradsz inkább? Féltelek a sötétben.”
- Én sem szívesen vágok neki az útnak, de… ha nem akarok balhét.
„Azt mondod boltba voltál. Korán felkeltél, hogy elmehess bevásárolni.”
- És hazatérek szatyrok nélkül?
„Vagy bemész és bevásárolsz valahol.”
- Mondjuk ez nem hülyeség. Jó, oké. Meggyőztél. Maradok.
Megkönnyebbülten sóhajt fel. Átöleli derekam, fejét kócos hajamba temeti.
- Ez csikál! – vigyorodok el.
Hope egy hatalmasat ásít maszkjába.
- Menjünk aludni. Én is álmos vagyok.
„Lusta vagyok elmenni a szobámig.”
- Pedig muszáj lesz. Itt nem aludhatunk.
Megint ásít.
„Jó, de akkor siessünk.”

Hope átvezet a labirintuson, és lebaktatunk a lépcsőkön, ahol a szobája található. Ahogy benyit, már veti is le fáradt testét a matracra. Úgy rogyik rá, mint egy babzsák.
- Ennyire megviselt az utazás?
Válaszra se méltat.
Közelebb lépek hozzá, hogy jobban megszemléljem a fiút. Lehunyt pillák fogadnak.
- Hope? Még ébren vagy?
- Ühm – nyögi ki. Talán ez volt élete egyetlen olyan válasza, amit még roncsolt hangszálak mellett is ki tud ereszteni ajkai közül.
- Csusszanj arrébb és akkor befekszek melléd.
Átgurul a másik oldalra. Lefekszem mellé.
Arcát bámulom, de Ő nem néz vissza rám. Hopeot már elsodorta az álmok folyója.
Nincs szívem felébreszteni, de nekem valahogy nem megy ilyen egyszerűen az alvás, és hiába próbálom lehunyni pilláimat, azok kipattannak. A sokadik nekiesésre sem jön össze, s szépen lassan rádöbbenek, hogy én nem is vagyok álmos és ennek tetejébe még unatkozok is.
   Hoseok felé fordulok. Ő csendben szuszog a maszkjába. Néha-néha összeráncolja a homlokát, ami arra a következtetésre juttat, hogy nem lehet valami jó álma.
Pár izzadságcsepp csillan meg sima bőrén. Végül úgy döntök jobb lesz, ha leveszem róla a maszkot. Nagyon melege lehet.
Bátorkodom kicsatolni. Lassú, apró mozdulatokkal szétszedem a tépőzárat, s leszedem róla.
Felhümmög párat, de nem különösebben érzékelte a változást.
Lehet addig jó, mert tudom, hogy így is, úgy is kapni fogok érte.
Kardigánján is lehúzom a cipzárt.
Ajkaira tapasztom sajátomat, mire kipattannak pillái. Tágult szemekkel bámul a váratlan csók miatt. Meglepődöttségét végül a kellemes arckifejezés váltja fel.
Beleharap magabiztosan puha alsó párnámba, mire szakadozott lélegzetem elhagyja számat összeszorított fogaim résein. Nyelvével megpöccinti vérző ajkamat, s már kitártam neki a szám is, hogy végre eljátszadozhassanak ízlelőbimbóink egymáson, de nem teszi meg ezt a lépést. Nyelve visszacsusszan a helyére, még egyszer bekapja felső ajkamat és egy hangos cuppanással elválik tőlem.
Mosolyogva vetődik vissza a vánkosok közé.
„Tudtam, hogy nem fogod kibírni.”
Nekidobom az egyik párnám. – Kibírtam volna!
„Akkor mégis miért tetted?”
- Mert izzadtál. Gondoltam leszerelem rólad azt a vackot.
„De Lyn, megmondtam, hogy nem vehetem le!”
- Ugyan már, hiszen most alszol. Ennyi neked is kijár.
„Elég nagy bűnt követtem el azzal is, hogy elmentem veled motorozni.”
Fogalmam sincs, ki tartja fogva Hoseokot, de félek attól az embertől. Lehet most is figyel minket.
Beleborzongom a gondolatába is.
- Nem tudok aludni.
„Én nagyon fáradt vagyok. Ne haragudj.”
- Nem, dehogy. Aludj csak tovább. Nem zavarlak többet.
„Köszönöm. Jó éjszakát! És szeretlek.”
Megint összerándul a gyomrom. Pedig most csak leírva látom a szavakat. Mégis… Annyira boldoggá tesz.
- Én is szeretlek – közelebb csusszanok hozzá, hogy teste melegébe zárjon. Rám teríti pokrócát, s folytatja ott az alvást, ahol abbahagyta, de ezúttal szebb álmokkal.

Nyöszörgések sokasága cseng fülembe. Nem tudom hova tenni, ezért ráveszem magam, hogy felkeljek.
Hope az.
Rálesek a telefonkijelzőre, ami hajnali ötöt mutat. Alig aludtunk 2 órát.
Felrázom Hoseokot.
- Hope. Hope! Hope! Mi a baj? – kérdezem aggódva.
A fiú falfehér és csurog róla a verejték.
A telefon után kapkodja kezeit. Belenyomom markába, és elkezd pötyögni.
„nm rzem jol magm.”
Sokadszorra értem csak meg, mit akar ezzel mondani.
Homlokára helyezem kézfejem.
- Te lázas vagy – jelentem ki rémülten, ugyanis nem kicsit forró a feje.
Köhint párat, s a negyedik hangosabb, erőteljesebb után megcsapja fülemet a hang, amit iszonyatosan utálok ápolónő létemre is.

Hoseok gyomortartalma az ágy mellett kötött ki. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése