2013. július 27., szombat

14. fejezet


Fel sem fogom szavainak súlyát. Suga éppen az előbb vallott volna szerelmet? De hisz… alig pár napja ismerjük egymást.
- Suga, hidd el, én csak egy vagyok neked a sok közül – próbálom rendezni a szemléleteit. – Körülbelül tegnap este óta ismersz igazán.
- Te ezt nem érted Lyn. Ilyet még soha nem éreztem – teljesen higgadtan piszkálgatja a hajamat.
- Volt már valaha is barátnőd?
Elnémul. Mintha nem akarná felfedni előttem az igazságot.
- Na? – biztatom a válaszadásra.
- Nem, nem volt.
- Tehát ezért érzed azt, hogy szeretsz. Én vagyok neked az első.
- De nem. Én biztos vagyok ebben a kapcsolatban – arrébb araszol, így lecsúszik a fejem testéről. Megragadja mindkét csuklómat, melyeket széttár, és erősen nekinyomja a matracnak. Fölém mászik teljes testhosszával.
- Mit akarsz tőlem Suga? – suttogom. Homlokráncolva fürkészem gomb szemeit, de semmit nem tudok kiolvasni belőlük. Olyan üresnek tűnnek.
- Lyn, én… tényleg érzek irántad valamit. És ezt most nem azért fogom tenni, hogy csak nekem legyen jó – szinte bocsánatkérően néz le rám.
A csuklóimra csap egy-egy bilincset, és mindkettőt az emeletes ágy vasrúdjához csatol. Felkel, és az ajtóhoz siet.
- Ezt azért teszem, mert élvezni akarom az utolsó órát. Veled – a kulcsot elfordítja a zárban.
Újra visszatér az ágyhoz, és leül mellém.
- Suga, nyugtass meg, hogy megvannak a kulcsok, és esküszöm, élvezni fogom.
- Megvannak – felmutatja. – De előtte kérdezhetek még valamit?
- Igen.
- Szeretsz?
   Magamba meredek. Mit érzek Suga iránt? Vajon csak barátságot? Nem, annál már többet. Jóval többet. De szerelmesnek nem mondhatom magam. Mégis, ha tovább sikerül együtt maradnunk, lehet belőle az.
- Igen, szeretlek.
Fölém tornyosul, s ráveti magát ajkaimra. Erőszakosan betolakszik számba, hogy megkeresse ízlelő szervemet. Lejtenek pár kört odabent, majd kitaszítom számból nyelvét, ami nyakamra csúszik.
Összecsípi a bőrömet fogaival, s szívni kezdi azt. Egyre erősebb, és fájóbb érzés. Az első nyögés is elhagyja a számat.
- Shhh… - csitít Yoongi.
- Bocsánat.
- Tudod mit? Add ki magadból – széles mosollyal néz fel rám.
- De akkor mindenki hallani fogja.
- És? Kit érdekel?
Engem… De végül úgy sem fog zavarni a tény, hogy más is itt van. Ismerem magamat.
Yoongi kezeivel pólómba kap. Lejjebb csúszik, egészen a combjaimig, és akkor felhúzza köldökömig a felsőmet. Apró csókot nyom pocakomra, s lassacskán egyre feljebb halad, és a pólót is egészen a nyakamig feltolja.
- Ne haragudj, de nem tudom most levenni.
- Nem, semmi baj. Annyira nem zavar – mondom.
A melltartómnak nincs pántja, tehát azt el tudja távolítani rólam. A hátam mögé nyúl, s matatni kezd. Addig-addig próbálja szétszedni a kapcsokat, míg végül azok elengedik egymást, így Suga leszedi rólam a feleslegessé vált ruhadarabot.
Először csak egy puszit nyom bal mellemre, majd felbátorodva belemarkol a jobba, és a másikra rácuppan.
Nyelvével lejt egy kört bimbóm körül, melyet végül fogával kezd el izgatni, addig, míg az hegyessé nem válik. Még a hideg is kiráz, annyira jó érzés.
Cserél egyet, hogy a másikkal is megtegye ugyanezt a hatást. Miután végez, újra visszatér számhoz.
Ezúttal viszont keze felfedező útra indul a lentebbi tájakon is.
A nadrágomat kicsatolja, hogy kényelmesebben be tudja csúsztatni markát oda. Amint hozzáér szeméremdombomhoz bugyin keresztül, mint egy áramütés ér, majd tiszta libabőr leszek. Ezek után még durvábbá válik csókunk.
     Mutató ujját végig vezeti szeméremajkaim közt, mire egy egészen hangos sóhaj szökik ki számon, s nyelődik el Suga nyílásában.
Ez annyira felbátorítja, hogy nem vár tovább, benyúl a bugyim alá is és többször megismétli az ujjával a menetet.
Zsibbadni kezdek odalent. Minél többször simogatja gyengéden a nemi szervemet, annál izgatottabbá válok, s jobban várom, hogy végre betegye.
Még egyszer megsimogatja lentről felfelé haladva ajkaimat, majd a következő alkalommal a kettő közé helyezi ujjbegyét, így már csiklómon siklik végig. Csiklómakkomnál viszont abbahagyja, s nyomkodni, és körkörösen masszírozni kezdi.
Addig csinálja, míg a nyílásom be nem nedvesedik. Akkor kiveszi ujját, és lemászik rólam. Az ágy végéig araszol, majd széttárja behajlított lábaimat.
Leveti a nadrágom, s azt követően a csipkés tangámat is.
Beveti magát lábaim közé. Először forró levegővételét érzem meg, majd puha ujjait, melyek szétfeszítik gyengéden lenti ajkaimat.
Eltűnik előlem az orra és a szája, s már csak azt tapasztalom, hogy valami sikamlós és rücskös simít végig érzékeny pontomon.
Ujjaival a csiklómat is széttárja, hogy hozzáférhessen a női nemi szerv legfinomabb részéhez.
Kezelésbe veszi nedves nyelvével, míg egyik keze elereszti ajkamat, s rásegít izgatásomra.
   Kiszolgáltatottnak érzem magam, ami kissé zavar, főleg, mert karjaimat nem tudom használni.
Így még csak Suga hajába se kaphatok, pedig az vonz a legjobban. Illetve az, hogy végre róla is levehessem a felsőt. Így viszont csak arra vagyok képes, hogy sóhajtozzak és nyögdécseljek.
     Suga egyik ujjával megkockáztatja a tágítást is. Beleteszi a járatba teljes hosszába a mutatóujját, s ki-be húzogatja. Mellé tesz még egyet, s akkor belekezd az ollózó tágításba.
Ekkora már nem érdekel semmi külsőség, csak én és Suga.
- Jól van cicám, jól érzed magad? – kiles lábaim közül.
- Igen – lihegem. – Kérlek, engedj el – kérlelem.
- Hát legyen.
Előveszi a kulcsokat és szabaddá tesz. Ölébe omlok az ágyon, majd elengedem, és leerőszakolom róla a felsőt.
Megcsókolom mellkasát. Ezzel egy időben ő beletúrt hajamba, s arra kényszerített, hogy ajkaira is adjak a jóságból. Megtettem, amire vágyott.
Közben ujjaim kockáiról lecsúszott a sliccéhez.
Megragadtam a nadrág gombját, és kibújtattam lukjából. A cipzár automatikusan lecsúszott, így azzal nem is kellett vesződnöm.
Félve bár, de megtapintottam éledező tagját alsónadrágon keresztül, mire Suga belemosolygott csókunkba.
Nagy nehezen, de elváltam édes ajkaitól, s elhelyezkedtem kényelmesen, hogy belekezdhessek kétkezi munkámba.
Elővettem a nadrág alól a már egészen kemény hímvesszejét, s számba vettem makkját. Nyelvemmel izgattam, de aztán bekeményítettem, és végül a szájnyílásom úgy funkcionált, mint egy női tag, tehát fel-le mozgattam fejemet. Kezemmel is rásegítettem az örömére.
Suga egyre hangosabb, és hangosabb lett, míg végül teljesen merevvé vált férfiassága, és úgy döntöttünk, innen már mehet a dolog.
Yoongi térdelve maradt és vádlijain ült, mire arra kért, hogy üljek bele az ölébe.
Vállaiba kapaszkodtam, míg ő belenavigálta hímtagját járatomba. Lassacskán belecsúsztam ölébe, s kezdődhetett a játék.
Szorosan összefontam ujjaimat nyakán, s fejemet vállán pihentettem, míg alul keményen dolgoztam. Rugózó mozdulatot alkalmaztam, mely teljességgel bevált mindkettőnk számára.
A férfiassága egyre feljebb és feljebb csúszott bennem, s már éreztem, hogy lassan itt a csúcs, így felgyorsítottam tempómat.
Számból nem csupán „ah”-k és „ez az, igen” szavak repkedtek, hanem egyenest káromkodtam, de úgy, mint még soha.
 Talán Sugát is megleptem ezzel a reakciómmal, mert inkább rávezette ajkaimat szájára, csak fogjam be.
    Hirtelen jött az egész. Éreztem a magamba ömlő nedvességet, és tudtam, hogy Suga végzett. Lassítottam a tempón, mert már az izmaim is ugráltak és remegtek. Tudtam, hogy még pár lökés, és én is elmegyek, tehát megtettem, és egyszeriben ráhullottam Suga vállára, és élveztem a pillanatot. A csillagokba repítő érzést. A mámort, mely felvidít.
- Minden oké? – suttogja rekedten Suga.
- Igen, azt hiszem.
Szorosan magához ölel. Teste forróságot áraszt.  Nedves, szabályosan hozzá tapadokbőréhez.
- Most már boldogan halok meg – jelenti ki Suga, mely mosolyt varázsol ajkaimra, mégis elszomorít, hogy ilyet mond.

- Nem fogsz meghalni – magamhoz szorítom én is nyakánál fogva. Puha, eres nyakába fúrom arcomat, és egy forró csókkal jutalmazom lüktető vénáját. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése